Статьи

Подорож на р.Південний Буг | Блог користувача BOSS | Рибалка.com - соціальна мережа рибалок і мисливців

Про поїздку на р.Південний Буг я мріяв з минулого року. І в цьому році нарешті зважився здійснити свою мрію. Мене вабила кілька сама риболовля, скільки краса природи і можливість половити рибу поєднавши приємне з корисним. Так як цей рік оголошений «роком головня», природно мене манила саме ця рибалка і можливість зустрітися з трофейним екземпляром. Якось увечері я заїхав в магазин «EXTREME EXPEDITION» подивитися новинки рибальської індустрії і в гості до чудовій людині і гарному товаришу Артему Слободянюку.

Артему Слободянюку

Артем, є р иболовом-спортсменом, чемпіон України по спінінгу, майстер-спорту, і до того ж прекрасно володіє навичками лову головня і добре знає місцевість р.Південний Буг. Я озвучив ідею про поїздку, і почалося бурхливе обговорення місць, часу і екіпіровки в поїздку. Обговорення ідеї затягнулося до закриття магазину і продовжилося за банкою пива аж до півночі. Так я прийняв остаточне рішення і визначився з датою і термінами виїзду. День старту призначений на п'ятницю 12.06.2009 і день фінішу на середу 17.06.2009, таким чином, заплановано провести повних чотири дні на річці, не рахуючи дні приїзду та від'їзду. Залишалося тільки підготувати екіпіровку і зібрати команду бажаючих. Знову таки велике спасибі Артему за допомогу у виборі правильної екіпіровки. Потрібно сказати, що вся ловля ведеться в забродних костюмі і найголовніше тут взуття. Так як пересуватися доведеться по камінню в воді, то черевики повинні бути зручними і мати металеві шипи. Я зупинив свій вибір на черевиках фірми SIMMS з шипами. На практиці такі черевики дали мені впевненість в пересуванні і навіть кілька разів врятували від купання в струмені перекатів.

Також мені дуже допомогла непромокаючий на 100% сумка на пояс від SIMMS для фото і відео апаратури. Без цієї сумки я просто не зміг би зняти гарні кадри, а брати техніку в кишеню жилета це все одно що свідомо занурити її в воду з усіма подальшими наслідками. Отже, залишилася справа за малим, зібрати бажаючих. Це виявилося, зовсім не так просто як я думав. Всі кому я пропонував поїхати відмовилися з тих чи інших причин. Дуже шкода, що і Артем не зміг поїхати з об'єктивних причин. Що робити, їхати самому? Це питання мене мучив недовго. Приймаю рішення їхати на самоті, відступати від своєї мрії, немає сил. Розумію що це ризик, поїздка не близька і одному нуднувато, але я ж їду усамітнитися з природою і половити досить обережного головня. Рішення прийнято. Їду!

Все що я описав вище, відбувалося за три тижні до наміченої дати. І всі ці три тижні я жив думками про річку, про ту риболовлі яку мені готує доля, про пригоди, ну і звичайно ж за трофейними головень які в достатку водяться у водах річки Південний Буг. Я рахував дні, години до від'їзду. Переглянув безліч літератури і фільмів про лов головня. Одним словом я жив своєю мрією. До старту залишається один день, і я весь поглинутий зборами в дорогу.

п'ятниця 12.06.2009

Цей день я чекав з минулого року! З самого ранку остаточні збори, навантаження речей за списком в машину, прощання з дружиною і сином, докуповую сигарети і топографічну карту. Все, в путь! При виїзді на Одеську трасу заправляю авто під зав'язку, включаю магнітолу, закурюю, обнуляють лічильник кілометрів. З динаміків звучить легка музика «Мьюзік радіо», і мене відокремлює від моєї мрії всього, якихось 330км. шляху. Дорога пройшла без пригод, в'їжджаю в кінцевий населений пункт мого проходження і питаю дорогу до річки. Ґрунтова дорога, яка перетворилася в кашу після дощу, призводить до річки. Перші враження позитивні. Переді мною перший перекат. Їду далі в пошуках місця для табору. Дорога настільки слизька, що машина їде юзом по колії і ледве витягує на міський гумі. Грудки глини на даху авто і по всій машині говорять про те, що дорога тут після дощів дуже непроста. Знаходжу затишну галявинку на берег біля річки, і треба сказати досить окультурену. На поляні є альтанка, лавочки, місце для багаття, а в сторонці серед лісу навіть туалет.

туалет

Судячи по околицях, ці місця досить популярні серед відпочиваючих. Близькість населеного пункту і доглянутість місць ваблять як магнітом всякого роду «шашличників», купальників і аматорів сексу на природі. Часу на огляд околиць немає, і я готуюся до нічлігу. Збираю дрова, розпалюю багаття і готую вечерю.

Раптом з лісу виїжджає машина, і виходять два мужика оглядати річку. Привітно привіталися і запитали дозволу закинути пару резинок на ніч на сома. Я звичайно ж дав згоду. Хоч буде у кого розпитати про річку і місцях, та й можливість побачити як вони будуть ловити сома прямо за перекатом теж вносила інтригу. Хлопці виявилися вельми привітними і культурними. Розташувалися в сторонці, щоб мені не заважати і спокійно займалися своїми справами. На човні затягнули три гумки між каменів нижче перекату і влаштувалися вечеряти. Я тим часом теж приготував свої харчі, і вже в сутінках сів вечеряти за столиком в альтанці.

Перша клювання сома була вже в темряві. Це був соменок грамів на 500. Спіймали його на палю. До речі якщо хто знає, дайте відповідь на таке питання. Мужики сказали, що капустянка може вкусити і що вона отруйна. Це вірно чи ні?

Піймання Соменка внесла свій інтерес, і вже я пішов в гості до мужиків. Так я і просидів до першої години ночі в розмовах з випадковими знайомими. При мені зловили ще три невеликих Соменка. Взявши у хлопців чотири капустянки з метою спробувати наступної ночі зловити вусатого, я пішов спати.

субота 13.06.2009

Ранок суботи видався сонячним, дув легкий вітерець. Мої нічні сусіди ще намагалися щось зловити. За ніч вони зловили ще три Соменка, і в сумі вийшло сім хвостів. Непоганий результат для однієї ночі. Я ночував у машині. Намет не брав, так як їхав один, і возитися з наметом бажання не було. Потрібно сказати, що машина стала моїм будинком на весь час поїздки і досить комфортним. Під час риболовлі все лежить в машині під замком, та й ще з сигналізацією. Так що я особливо не переживав за збереження речей. Та й спати в машині, а не на землі приємніше. Особливо я це відчув в наступні дні, коли пішли дощі.

Розім'явши кістки і дізнавшись як улов у моїх сусідів, я почав готувати сніданок. Особливо не поспішав, так як ранкове клювання я вже проспав. Взагалі рано не вставав, щоб бути в тонусі до нічного риболовлі. Щільно поснідав і готуюся до першої риболовлі на річці Південний Буг. Думки малюють трофейних голавлей, а краса природи заворожує і тягне швидше опинитися в водах перекату. Біля мого табору знаходитися відмінний перекат, і я вирішую присвятити день його вивчення. Перші довгоочікувані закидання результату не приносять. Пробую підбирати приманки під умови лову. Пригадую напуття Артема по місцях стоянки головня на перекатах. Обловлюваних сектор за сектором і повний нуль. Навіть немає клювання. Роблю невелику паузу. Аналізую ситуацію і роблю фото і відео зйомку. Помічаю між камінням ділянку з більш менш спокійною водою і лататтям. Гарне місце для стоянки риби. Пробую перший закид, другий, третій. Обловлюваних зони навколо каменів. Черговий закид, проводка уздовж стіни латаття і .... Удар! Підсікання, фрикціон видав короткий вереск. Швидка боротьба і перший головень у мене в руках. Риба не трофей, але грамів на 300 буде. Роблю фото і відпускаю.

Радості немає меж, перший головень на Південному Бугу узятий! Більше це місце клювань не принесло. Зміщуюся на шапку перекату. Бачу що риба гуляє на поверхні, але зловити її не вдається. Раптом з-за повороту ріки випливає ціла колона туристів на катамаранах. Я стою посередині річки, і вони проходять по перекату поруч зі мною. Красиве видовище. Знімаю на відео. До речі такі тури організовують ряд тур.фірми, в тому числі і з Києва. З гідом обмовляється програма сплаву, місця стоянки на нічліг, можливість риболовлі, харчування (аж до складання меню на кожен день) одним словом «будь-який каприз за ваші гроші». Повернемося до риболовлі. Більше я на цьому перекаті нічого не піймав. Облазив його вздовж і поперек.

Погода до вечора почала псуватися, вітер посилився, і в повітрі запахло наближається грозою. Я поспішив до табору, адже потрібно ще підготувати донки на сома. Почався дощ. Під легкий дощик я на багатті готую вечерю і монтую снасті на нічну риболовлю. Коли мудрував з донками я дуже сильно пошкодував що не взяв з собою належних снастей. Довелося виходити з положення тим, що є. А було в мене два спінінга (ультролайт не береться до уваги). Один з тестом 5-21гр. Дайва Сима, і другий з тестом до 14гр. Дайва Сільвер Крік середнього ладу. Я звичайно розумів що з такими снастями сидіти на сома це .... Але інших немає, надія на те що хоч сомята поїсть. На котушках стояли плетений шнури діаметром 0,12 і 0,14мм. На швидку руку в'яжу прямо на шнурах петлі під поводок, сам поводок роблю з Флюрики 0,22 мм і ставлю гачки коропові №1 які не зрозуміло від куди виявилися в моїй спінінга сумці. Залишилося причепити грузило. Придумав вихід з положення. Взяв звичайні джиг головки вагою 20гр, відкусив гачки і по дві головки на спин. Перевіряю. Начебто протягом не несе, значить так і залишу. Приготувавши снасті, сідаю вечеряти. Після вечері, ще до заходу сонця закидаю донки. Спінінги ставлю на рогульки вертикально. На один спінінг знаходжу в сумці дзвіночки, а на другий вирізаю паличку і вішаю на шнур як індикатор клювання. Перший дзвін бубонця мене насторожив, але даремно, це бички об'їдають мою медведку. Починає темніти.

До мене на галявину підійшли двоє. Розговорилися. Як виявилося, хлопці приїхали з Вінниці половити головня і пролетіли. За їх розповіді ще місяць тому, коли летів хрущ, в цих місцях буквально за пару годин вони ловили по п'ять, шість трофейних голавлей за кіло, а сьогодні повний нуль. Хлопці запитали дозволу заїхати машиною на галявину і переночувати. Я, звичайно ж, не був проти. Приїхали вони мікроавтобусом, і їх було чотири людини. Розташувалися. М не вони намагалися не заважати. Сіли вечеряти під горілочку. На годиннику вже 23:50 а сом мовчить. Я сиджу в кріслі і потягують пивце. Мої сусіди теж під пивко труять рибальські байки. Один з хлопців побачив, що у мене замість дзвіночка висить палиця, яку в темряві не видно, і люб'язно подарував дзвіночки. Тепер я хоч можу відійти від снастей і не прогавити клювання.

Так і сталося. Відійшов до машини за банкою пива і у мене клювання. Бубонець своїм дзвоном підірвав і моїх гостей. Біжу до снастей, на ходу включаю ліхтарик на кепці. Мій спінінг судорожно б'ється від сильних ривків риби, комель вудилища відривається від землі. Звідкись вискакувати. Бачу, що риба вже засіклася, знімаю дзвіночок і м'яка протяжка. Риба на гачку. У розкачку підтягую до берега, і вже під берегом риба робить сильний ривок, стягуючи кілька метрів шнура з шпулі. Знову в розкачку і беру невеликого Соменка. На вигляд грамів 350-400. Приймаю поздоровлення від сусідів і рибу на кукан. Буде що везти додому, а може і закопчені під пиво. Подумав я. Більше того вечора кльову не було. На годиннику 1:30 і вирушаю спати.

неділя 14.06.2009

Вранці розбудив дощ, який тарабанив по даху авто. Прокидаюся. У мене болить голова, мабуть від перепаду тиску. Мої нічні сусіди вже поїхали. Сяк-так, з мокрих дров розпалюю багаття і готую сніданок. Дощ змінює сонце, але не недовго. Погода нестабільна. Перевіряю Соменка на кукане, соменок живий. Настрою немає, і йти на риболовлю бажання теж немає. Голова в той день боліла до самого вечора. За сніданком аналізую нічну риболовлю. Приходжу до висновку, що ті монтажі на швидку руку не підходять, так як кулі джиг головок сильно плутають на себе шнур і схильні до зачепам за камені. Минулої ночі обірвав один монтаж з добрим шматком дорогого шнура. Та й черепашка на каменях ріже шнур за дві секунди. Отже, вирішую день присвятити ґрунтовній підготовці до лову сома. Завдання номер один, це переплавити грузи в відповідну форму. Для цього у мене є самі джиг головки, банку з-під консервів, повідці з стальки для дротяного каркаса петлі, необхідний ручний інструмент і кмітливість.

Природа з її сюрпризами вносить свої корективи в денний графік. Кілька разів за день йшов злива, і мені доводилося сидіти в машині. Один раз просидів близько години і встиг подивитися по портативному DVD фільм про лов коропа. Поки дивився фільм, мені в голову прийшла думка, що потрібно нав'язати з Флюрики 0,47мм монтажів «асиметрична петля», таким чином, заплутування оснащення буде вирішено на 100%. Відплив грузки займаюся в'язанням «асиметричною петлі» і гачків. Так пройшов весь день. Вже під вечір, коли монтажі були готові, я відправився копати черв'яків. Мені вдалося знайти кілька виповзків і навіть личинку хруща. Черв'як білого кольору, так званий сальник.

Сонце ще не сіло за горизонт, і я готую вечерю. Завидна повечеряв і закидаю спінінги. На хробака клювання є постійно. Це бички намагаються поцупити хробака. Доводиться постійно поправляти наживку і перекидати снасті. Стемніло. У темряві бичок клює рідше, але все ж турбує. Вимотав черговий раз снасть, міняю черв'яків. Мені на очі потрапляє та сама личинка хруща, і я чіпляю її на гачок, особливо не вірячи в результат, але так би мовити заради чистого експерименту. Снасті занедбані, сиджу в кріслі і потягують пивце. Час біжить і на годиннику вже 12:45 а сома немає. Відчуваю, що починаю засипати в кріслі. Починаю подумувати про те, що пора згортати снасті і йти спати. Але немає, посиджу до 02:00. Вимкнувши ліхтарик, щоб даремно не садити батарейки закурюю. Нічний шум річки діє на мене як колискова. Ловлю себе на думці що починаю довго моргати. Нічний сплеск великої риби виводить мене з напівдрімота, і під шум перекату я знову моргаю довше звичайного. Мені накочує солодкий сон. Ніби чую дзвін дзвіночка, потім підсікання і соменок на березі. Потім ще і ще дзвіночок не замовкає і я ....... СТОП !!! Це не сон! Немов електричний розряд по тілу і сон як рукою зняло. Зірвався з крісла, включаю ліхтарик і де, на кокой спінінг ... Черговий найсильніший удар великої риби і бубонець співає, немов уві сні. Комель вудилища відривається від землі, ох яка сила удару! Одним стрибком я біля вудлища. З підсічкою не поспішаю, риба вже на гачку. Знімаю дзвіночок і починаю викачування. На тому кінці шнура риба робить сильні ривки і йде проти течії. У розкачку підводжу рибу в зону променя від ліхтаря і рибина злякавшись світла робить неймовірний ривок змотавши не менше двадцяти метрів шнура. Тільки б не зійшла, тільки б під камінь не затягнув .... Думки в голові летять з неймовірною швидкістю і тут я розумію наступне. А як же мені її брати? Підсаки немає, багра теж. Берег крутий. Що робити? Судорожно кручу головою з ліхтарем на кепці в пошуках підходящого місця для фінального акорду. Є! Є таке місце, та тільки гілки дерев дуже низько. Спускаюся до води практично на корточках, підводжу рибу до берега, і знову рибина починає шаленіти. Млинець! Забув вимкнути ліхтар! Вимикаю ліхтар і даю рибі заспокоїтися. Цікавість розпирає від того, що ж там на гачку. Рибіна заспокоїлася і дає підняти себе на поверхню. Ого! Так це не сом! Це короп! Беру знизу під зябра і на берег. Ух, і поставив ти мені прочуханки! Піднімаюся на стрімкий берег, включаю ліхтар. ОГО! Так це не короп! Уважно розглядаю видобуток. Це ж вусань !!! Його ще називають мареною . Ось це удача! Та й ще великий такий! Ох, і сильна риба! Силища більш ніж у коропа буде! Клюнув він на личинку хруща. Гачок сидить чітко в нижній губі. Насилу дістаю гак з м'ясистої губи рибини. Що ж робити з цією мареною. Риба занесена до «Червоної книги». Я стою на роздоріжжі або відпустити, або приготувати в копченому вигляді на сніданок та під пивце. Блін, пиво перемогло. Дістаю штатив, ставлю фотоапарат на автоспуск і кілька фото на пам'ять з божевільними очима і з першої спійманої мареною в моєму житті.

Рибу на кукан до Соменков. Все пора згортати снасті. Одну спіймав, мені вистачить. Ех адже не дарма я весь день провозився в підготовці снастей. З цими думками я змотувати спінінги і вирушаю спати. Завтра буду коптити вусаня та під пивко мммм .... Захлинаючись слиною засинаю.

понеділок 15.06.2009

Прокидаюся. На годиннику 10:00. Виходжу з машини і навколо тиша, світить сонечко. Всі «шашличники» роз'їхалися по домівках, сьогодні робочий день. Насамперед перевіряю вечірній улов на кукане, вся риба жива. На рибалку не поспішаю, так як ранкове клювання знову проспав. За розпорядком умивання, прибирання в «будинку» і сніданок. У меню на сніданок сьогодні копчений вусань і дві банки пива. Розводжу багаття і готуюся до копчення. Чищу рибу, потім сіль, приправа і даю рибі підсохнути на суку в тіні дерев. Поки риба сохне, займаюся коптильнею. Наколов вишневих трісок і готую вугілля. Проходить 15-20 хвилин, і викладаю рибу. Хвіст риби в коптильню не входить і доводиться відрізати. Коптильню ставлю на вугілля. І пішов перший дим з під кришки, відкриваю коптильню, щоб випустити перший дим. Так риба не буде віддавати гіркотою. Знову закриваю і засікаю 10-15 хвилин.

Знову закриваю і засікаю 10-15 хвилин

Час минув, настав час знімати з вугілля. Знімаю, відкриваю кришку, а там красень вусань золотистого кольору.

Знімаю, відкриваю кришку, а там красень вусань золотистого кольору

Сліна течуть по штанях, землі, по руках. Хапати пиво, и бігом в альтанку поки НЕ охолов. МММ яка смакота. Сік з риби тече по ліктях, слина заливає підлогу в альтанці, відкриваю банку пива і насолоджуюся сніданком.

Щільно поснідавши, вирушаю на рибалку. Сьогодні йду вниз за течією по лівому березі річки. Нижче мого табору є ще кілька перекатів, і я хочу їх обловить. Нічого видатного я не зловив. Було кілька голавлей розміром з попередній.

Зате природа подарувала мені справжню насолоду. Відеокамеру не брав так як акумулятор сів на копченому вусань, але є ще фотоапарат. Ось деякі кадри річки і природи.

Ось деякі кадри річки і природи

Увечері повернувся в табір в супроводі дощу. Почався сильний дощ, який мене і погнав з перекату. Я як раз стояв посеред річки на перекатах, коли грянув грім, і сильна блискавка вдарила десь неподалік. У таку погоду краще взагалі не торкатися до вудилища, а тим більше, стоячи у воді. Так під звуки дощу я готував вечерю і закидав спінінги на сома. Прийшла ніч, і дощ припинився. На поверхні води йшла пара, і в глибині річки під пеленою туману були чутні сплески великої риби, які піднімали настрій. Того вечора я нічого не піймав і пішов спати.

вівторок 16.06.2009

Ранок. Сплю. Раптом чую крізь сон якусь метушню на моїй галявині. Прокидаюся і виглядаю у вікно. На моїй галявині біля вогнища копошаться якісь молоді люди. Я спочатку було подумав, що хочуть забрати мої дрова, а коли остаточно прокинувся, то побачив таку картину. Хлопець і дівчина накривають стіл в сусідній альтанці, і ще двоє хлопців розпалюють багаття на місці мого. Я обурився, а де ж мені готувати сніданок. Невже не видно, що стоїть машина, і тут відпочивають. Одягаю штани, виходжу з машини і до них із запитанням.

-Ви що, тут багаття будете палити? А де мені жерти варити?

-Та ні, ми ваш багаття не чіпаємо, ми поряд свій робимо. Відповів один хлопець.

-Ви що тут відпочивати будете? Запитав я.

-Так. У нашого друга, у мами сьогодні день народження, і ми приїхали раніше, щоб все підготувати. Гості приїдуть пізніше. Вам ми заважати не будемо, і вибачте, що вас розбудили.

-Ну да ладно. Тільки мені не заважайте. Сказав я і пішов до машини.

Так почалося моє день. На перший погляд не дуже приємно, але потім я ні грама не пошкодував.

Поки я возився біля машини і вмивався, встиг познайомитися з хлопцями. Треба сказати що все виявилися хорошими людьми. Женя (у його мами був день народження) виявився власником ресторану, і просто дивовижно готував на багатті. Льоша просто душа компанії. Артем веселий, хороший хлопець, і його дівчина Ірина хороша господиня, яка підтримувала всі в чистоті.

Сніданок я розігрів, скориставшись готовим багаттям. Після сніданку став збиратися на риболовлю. Сьогодні мій останній повний день перебування на річці. Завтра день від'їзду і рибалити вже не буду, так що останній шанс зловити трофей. Вирішую піти на цілий день на риболовлю по правому березі річки. Вчора примітив на тому березі хороші місця з високим берегом і деревами над водою. Одягаюся і вперед. Залишаю табір в повне розпорядження моїх нових сусідів. Переходжу по перекату річку на правий берег і йду вниз за течією. Іду відразу на наступний перекат, в ті місця, де ще не ловив. По дорозі роблю кілька красивих фото.

Стежка вздовж берега виводить мене на галявину і закінчується. У цьому місці гранітна порода прямовисною стіною йде прямо до води і прохід берегом неможливий. Насилу знаходжу продовження стежки серед густого чагарнику і продовжую шлях. Дорога веде на гору і петляючи серед величезних валунів виводить на перевал. З висоти перевалу відкривається прекрасний вид на річку. Зупиняюся, дістаю фотоапарат.

Зупиняюся, дістаю фотоапарат

Потім стежка немов змійка звиваючись між каменів, спускає мене вниз до води. Виходжу на перекат який я бачив з висоти. На березі сидить хлопчина з вудками. Підходжу і привітно вітаюся, щоб дізнатися успіхи. Хлопець відповідає мені взаємністю, і каже що зловив одну красноперку. У розмові я дізнався що вони йдуть сплавом по річці і їх табір неподалік на галявині. А його завдання наловити риби на юшку. На тому й розійшлися, побажавши один одному успіхів. Стаю нижче хлопчини на камені. Роблю серію закидів. Міняю приманки і порожньо. Зміщуюся ще нижче і знову серія закидів. На черговій проводці - клювання! Підсікаю і є! Виводити рибу проти течії дуже важко. За всіма ознаками це соменок. Слід серія потужних ривків риби, фрикціон верещить. Намагаюся підвести рибу до берега, але зробити це не просто на такому перебігу. Навіть хлопець виліз з-за кущів на звуки нецензурної лайки, і спостерігав весь в переживаннях разом зі мною. Нарешті риба втомлюється і піддається. Яке було моє здивування, коли я побачив на гачку щуку. Ось це пощастило! І що вона робить на такому перебігу? Я ловив без металевого повідця, а до Флюрики перетином 0,22 мм вона не дісталася. У рибі на око близько 700 грам, але бій дала гідний. Хотів, було відпустити, але потім вирішив все-таки забрати. А навіщо вона мені потрібна? Що мені з нею робити. Риболовля тільки почалася і мені ще належить цілий день лазити по камінню, а риба до вечора буде вже неживий. Я її і віддав хлопчині, у якого була задача зловити на вуха. Хлопець був дуже радий і навіть дав мені замість підлогу пачки сигарет. Потім стежка немов змійка звиваючись між каменів, спускає мене вниз до води

Продовжую йти вниз по річці і чим далі від населеного пункту, тим красивіше річка і навколишня природа. Так я дійшов до наступного перекату. Влаштувався на камені на початку бурхливого потоку. Місце красиве і перспективне. Пробую різні приманки і все порожньо. Ставлю малесенький воблерок від SMITH і на черговий проводці клювання. Невеликий голавлик. Роблю закидання в ті ж місця куди кидав інші приманки і знову клювання. Голавлик грам на 250. Так я зловив і відпустив чотири головня з одного місця. Йду далі. Милуюся природою і знову фото.

Милуюся природою і знову фото

Річка звивається затиснута в берег, петляє наче змійка. Черговий поворот вабить своєю невідомістю, а раптом там ще перекат. Точно, так і є. За поворотом річки відкривається чудовий вид на перекат.

Так поворот за поворотом, перекат за перекатом рибалка перетворюється в захоплюючу подорож по красивих місцях, де немає людей, немає машин, мобільний телефон не ловить мережу і тільки шум перекату і спів птахів, красива зелень і дзеркало чистої води оточують тебе. Тільки заради цього варто їхати сюди за 300 км., І не важливо, що риба погано клює. Важливим є те, що збулася моя мрія побачити річку Південний Буг, вдихнути цей чисте повітря, насолодитися тишею, послухати спів птахів і шум води. Ось за цим сюди варто їхати! День добігає кінця і пора збиратися в табір. За день я пішов далеко вниз за течією, близько п'яти або шести кілометрів і тепер зворотна дорога без зупинок на риболовлю. Потрібно встигнути повернутися завидна, так як мені ще належить перейти річку на інший берег. По дорозі зупиняюся тільки щоб зробити фото.

По дорозі зупиняюся тільки щоб зробити фото

Вже починає темніти, і над головою повисла хмара. Зараз буде гроза. Небо вибухає від гуркоту грому і починається дощ. Одяг у мене непромокаючий, так що дощ мене мало турбує. Ось я вже навпроти табору і мені залишилося перейти річку. Але я річку не впізнаю. Не можу знайти місце в якому я переходив її вранці. Виявляється у Вінниці відкрили шлюзи, і рівень води піднявся як мінімум на 25-30 см., Протягом посилилося. Я в жаху розумію, що я можу і не перейти річку на цьому перекаті, але що робити. Машина і всі речі на тому березі. Пробую пробиратися по камінню, глибина поки дозволяє, але сила течії просто зносить з перекату. Кроки по 20см і тільки так, тільки боком до течії. Насилу підходжу до середини річки, а тут саме сильна течія. Намацую ногою під водою камінь, і поки я стояв на одній нозі мене розгортає спиною до струменя. Відчуваю, як шипи вп'ялися в кругляк, але і вони не допомагають. Втрачаю під ногами тверду поверхню, і мене зносить з перекату. Відчуваю, як в вейдерси потекла прохолодна вода і просто дивом мені під ногу потрапляє камінь на дні, завдяки якому мене не знесло вниз за течією. Є твердий упор під ногами, і продовжую боротьбу з річкою. Усе. Пройшов найважчу частину шляху, далі вже простіше.

На березі мене чекала галаслива компанія моїх сусідів. Ще на підході до табору мене вже намагалися посадити за стіл. Іду переодягатися в сухі речі. Фотоапарат сухий, так як знаходився в спеціальній сумці від фірми SIMMS, все інше мокре. Виливаю воду з коробок з приманками, з кишень жилета і вейдерсов. Все розвішую сохнути і за стіл. Мене нагодували всякими вкуснятостямі. Вся увага була на мене, так як всі вже напідпитку. Спиртне не пив, завтра в дорогу, та й бажання особливо не було. Незабаром галасливі гості роз'їхалися і залишилися тільки ті хлопці, які були вранці. Поставили намет, влаштувавшись біля багаття, сиділи до півночі під веселі жарти та анекдоти. Пили чай з тортом і іншими солодощами. Вночі нас потурбував їжачок, який заліз в тарілки з залишками їжі після гостей.

Близько 01:00 відбій.

середа 17.06.2009

Ранок. Прокидаюся. Мої нові знайомі вже не сплять. Сьогодні у мене день від'їзду. З ранку п'ємо чай, і снідаємо дружною компанією. Потім збори в дорогу. Хлопці теж збираються, все сміття зібрали в пакети для сміття. Я своє сміття (банки та ін. Тверді відходи) привіз до Києва. Останні фото моїх нових знайомих.

Женя і Артем.

Льоша - душа компанії.

Ірина - хороша господиня.

Потім рукостискання, взаємне побажання гарного шляху і від'їзд.

Ось і пролетіли ці райські дні. Так не хотілося їхати.

Спасибі тобі річка Південний Буг! Я обов'язково повернусь!

Що робити, їхати самому?
Це вірно чи ні?
А як же мені її брати?
Що робити?
Ви що, тут багаття будете палити?
А де мені жерти варити?
Ви що тут відпочивати будете?
І що вона робить на такому перебігу?
А навіщо вона мені потрібна?